( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  )

خواص سنگ کریستال کوارتز ( دُر نجف ) ( در کوهی )

  • سنگ  متولدین همه ی ماهها ، مشترک بین تمامی بروج
  • تابش دهنده و منعکس کننده ی  نور و انرژی روحانی به سمت بدن
  • سنگ نماد ذهن و کمک به تمرکز  و افزایش توانایی های ذهنی و باز نمودن ذهن
  • تصفیه روحی و روانی
  • دارای قدرت محافظ در برابر  سحر و جادو
  • کمک به ارتباط با ارواح و  دنیای متافیزیک
  • با تحریک سیستم ایمنی بدن آن  را تعادل می بخشد
  • تزکیه و پاکسازی اندام های  بدن
  • به عنوان یک پاک کننده روح
  • اتصال ابعاد فیزیکی با ذهن
  • به عنوان تقویت کننده قدرت  در شرایط سحر و جادو است
  • کریستال اغلب برای محافل و  مراسم مذهبی استفاده می شود
  • اثری روشنگر و مفید بر روی  همه ی چاکرا می گذارد
  • در طول مدیتیشن فضای روحی و  معنوی خواصی به فرد می دهد
  • به عنوان “شفا دهنده” شناخته  شده با افزایش انرژی فکر تاثیر گذاری مستقیم  شخص را بر محیط و سایر افراد بالا می برد
  • در پاکسازی همه ی چاکراها  نقش عظیمی دارد
  • کوارتز سنگ قدرت است و در  سراسر جهان با نام “کریستال جهانی” نامیده می  شود و شناخته شده ترین نوع کریستالهاست؛
  • کریستالهای کوآرتز خالص، شش  وجهی اند و در انواع رنگها دیده می شوند، به  طور منفرد یا گروهی متبلور شده و بر اساس درجه  حرارت زمان شکل گیری، شکلهای مختلفی به خود می  گیرند
  • کوآرتز سنگ گمراه کننده ای  است چرا که گونه های بسیار متنوعی را در بر می  گیرد که تصور می شود، کوارتز نیستند اما در  حقیقت نوعی کوارتزند. همچنین درون خانواده  کوارتز سنگهای دیگری وجود دارند که طبقه بندی  جداگانه ای دارند
  • درجه سختی کوارتز 7 و ساختار  کریستالی آن سه گوش است.
  • کوارتز با جذب، ذخیره،  توازن، تقویت، تمرکز و انتقال انرژی باعث زیاد  شدن مقدار انرژی می شود، انرژی جهانی را نیز  منتقل می کند و در انرژی دادن به دیگر  کریستالها نیز مفید است.
  • کریستال کوارتز انرژی را تا بالاترین حد ممکن  بالا می برد و افکار را تقویت می کند چرا که  آنها شکلی از انرژی هستند.
  • کوارتز خالص به هر رنگی که  باشد بر روی همه سطوح موجود زنده مؤثر است و  اطلاعات را همچون کامپیوتری طبیعی ذخیره می  کند، این کریستالها شبیه کتابخانه ای معنوی  هستند که در انتظار خوانده شدن هستند؛
  • به تمرکز و یادآوری مطالب  فراگرفته شده کمک می کند
  • کوارتز می تواند اثرات بد  کارما را از بین ببرد
  • خاصیت ایجاد الکترو مغناطیس  دارد و الکتریسیته ساکن را برطرف می کند.
  • کوارتز سنگ قدرتمندی است که  جادو و انرژیهای منفی را دفع می کند.
  • بر روی چاکرای چشم سوم مؤثر  است به نحوی که دید واضح تری از الهامات داده  و ارتباط با ارواح دنیای دیگر را تسهیل می  کند.
  • کریستال کوارتز  برای  دستیابی به خرد باستانی و آوردن آن به زمان  حال مفید است. همچنین برای سفر ماورایی، آشکار  سازی، پیشگویی، کانال زنی و یادآوری رؤیاها  است.
  • کوارتز به دلیل شکل مارپیچی کریستالش، قویترین  و تطبیق پذیرترین سنگ شفاده روی زمین است و  برای همه نوع بیماری استفاده می شود؛
  • سیستم ایمنی را تحریک کرده و  تعادل ایجاد می کند و انرژی را تا بالاترین حد  ممکن افزایش می دهد و به حالت قبل از بیماری  برمی گرداند، اندامها و اعضای ظریف را تقویت و  پاکسازی می کند و بعنوان پاک کننده روح، ابعاد  فیزیکی را با روح مرتبط می کند.
  • این سنگ می تواند انرژی و  اطلاعات را ذخیره کند و انرژی و ویژگیهای  شفادهی سایر سنگها را نیز افزایش دهد. همچنین  می تواند انرژی را فرستاده یا بیرون بکشد.
  • همیشه یک نوع کوارتز در میان  ابزار کار یک درمانگر وجود دارد.
  • کوارتز بطور ویژه برای درمان  خستگی مزمن، ورم مفاصل، صدمات استخوانی،  افسردگی و درد عضله مؤثر است

خواص کلی کریستال کوارتز

کوآرتز سنگ قدرت است و در سراسر جهان با نام “کریستال جهانی” نامیده می شود و شناخته شده ترین نوع کریستالهاست؛ به طوریکه با شنیدن نام بلور، این سنگ در ذهن مردم تداعی می شود. کوآرتز انواع مختلف با رنگهای متنوع دارد.

سنگ بلور خانواده بزرگی از سنگها و بلورها را در برمی گیرد که همگی از سیلیکون دو اکسید ساخته شده اند و یکی از رایج ترین و مهمترین مواد در دنیا هستند. کریستالهای کوآرتز خالص، شش وجهی اند و در انواع رنگها دیده می شوند، به طور منفرد یا گروهی متبلور شده و بر اساس درجه حرارت زمان شکل گیری، شکلهای مختلفی به خود می گیرند. ممکن است کریستالهای کوآرتز مانند کوآرتز روتیلیتد حاوی دیگر مواد معدنی نیز باشند. کوارتز می تواند به شکل میکروسکوپی نیز متبلور شود و ظاهر و ویژگیهای کاملاً متفاوتی به خود بگیرد.

کوآرتز سنگ گمراه کننده ای است چرا که گونه های بسیار متنوعی را در بر می گیرد که تصور می شود، کوارتز نیستند اما در حقیقت نوعی کوارتزند. همچنین درون خانواده کوارتز سنگهای دیگری وجود دارند که طبقه بندی جداگانه ای دارند.

مشخصات علمی

درجه سختی کوارتز 7 و ساختار کریستالی آن سه گوش است.

نام کوارتز از واژه یونانی “کروستالوس” به معنی “یخ” مشتق شده و گمان می شد که در واقع سنگی است که توسط خدایان ساخته شده است. در قرون وسطی از سنگ بلور، گویهای شیشه ای می ساختند که برای پیش بینی آینده استفاده می شد.

ویژگیهای خاص

کوارتز با جذب، ذخیره، توازن، تقویت، تمرکز و انتقال انرژی باعث زیاد شدن مقدار انرژی می شود، انرژی جهانی را نیز منتقل می کند و در انرژی دادن به دیگر کریستالها نیز مفید است.

کریستال کوارتز انرژی را تا بالاترین حد ممکن بالا می برد و افکار را تقویت می کند چرا که آنها شکلی از انرژی هستند. کوارتز خالص به هر رنگی که باشد بر روی همه سطوح موجود زنده مؤثر است و اطلاعات را همچون کامپیوتری طبیعی ذخیره می کند، این کریستالها شبیه کتابخانه ای معنوی هستند که در انتظار خوانده شدن هستند؛ پس به تمرکز و یادآوری مطالب فراگرفته شده کمک می کند. این خاصیتها باعث می شود کوارتز در برنامه ریزی ارزش بالایی داشته باشد. اگر این ویژگیها در کنار قابلیت برقراری توازن این سنگ قرار گیرد، سنگ خوبی برای هماهنگی با طبیعت و حتی روابط اجتماعی است.

کوارتز می تواند اثرات بد کارما را از بین ببرد. همچنین خاصیت ایجاد الکترو مغناطیس دارد و الکتریسیته ساکن را برطرف می کند.

کوارتز معمولاً برای از بین بردن انرژی منفی و نیز برای تصفیه و پاکسازی مراتب معنوی، فیزیکی و ذهنی استفاده می شود. این سنگ با تقویت معنویت و خرد، از روح محافظت می کند. همچنین برای شفاف سازی فرایندهای عاطفی مفید است که در نتیجه باعث تقویت خلاقیت و شهود شما می شود.

کوارتز سنگ قدرتمندی است که جادو و انرژیهای منفی را دفع می کند. بر روی چاکرای چشم سوم مؤثر است به نحوی که دید واضح تری از الهامات داده و ارتباط با ارواح دنیای دیگر را تسهیل می کند. این سنگ برای دستیابی به خرد باستانی و آوردن آن به زمان حال مفید است. همچنین برای سفر ماورایی، آشکار سازی، پیشگویی، کانال زنی و یادآوری رؤیاها است.

کریستال کوارتز یک سنگ به تمام معناست چرا که همه رنگهای طیف نور را باز  می تاباند و می تواند برای هر عملی که نور و انرژی را به بدنهای معنویمان  آورد، استفاده شود. کوارتز بعنوان “سنگ ذهن” می تواند هر گونه انرژی یا  اطلاعاتی را ذخیره کند و به تمرکز و قوای ذهن کمک کند.

کریستال  کوارتز سنگ قدرتمندی است که هماهنگ کننده و متوازن کننده است، انرژی را  تقویت کرده و بدنهای معنوی، ذهنی و فیزیکی را پاکسازی می کند. همچنین محافظ  قدرتمندی است و انرژی خالص دارد. از روزگاران دور، این سنگ در دفع جادو،  تشخیص بیماری، ارتباط با ارواح و دنیای دیگر استفاده می شده است.

ویژگیهای شفادهی

کوارتز به دلیل شکل مارپیچی کریستالش، قویترین و تطبیق پذیرترین سنگ شفاده روی زمین است و برای همه نوع بیماری استفاده می شود؛ سیستم ایمنی را تحریک کرده و تعادل ایجاد می کند و انرژی را تا بالاترین حد ممکن افزایش می دهد و به حالت قبل از بیماری برمی گرداند، اندامها و اعضای ظریف را تقویت و پاکسازی می کند و بعنوان پاک کننده روح، ابعاد فیزیکی را با روح مرتبط می کند.

این سنگ می تواند انرژی و اطلاعات را ذخیره کند و انرژی و ویژگیهای شفادهی سایر سنگها را نیز افزایش دهد. همچنین می تواند انرژی را فرستاده یا بیرون بکشد. کوارتز گونه های زیادی دارد که هر کدام خواص شفادهی منحصر به خود دارند. همیشه یک نوع کوارتز در میان ابزار کار یک درمانگر وجود دارد.

کوارتز بطور ویژه برای درمان خستگی مزمن، ورم مفاصل، صدمات استخوانی، افسردگی، درد عضله لیفی و مشکلات لیفی مؤثر است.

کریستال کوارتز به دلیل شکل مارپیچی کریستالش، قویترین و تطبیق پذیرترین  سنگ شفاده روی زمین است، سیستم ایمنی را تحریک کرده و تعادل ایجاد می کند و  انرژی را تا بالاترین حد ممکن افزایش می دهد و به حالت قبل از بیماری برمی  گرداند، اندامها و اعضای ظریف را تقویت و پاکسازی می کند و بعنوان پاک  کننده روح، ابعاد فیزیکی را با روح مرتبط می کند.

انرژی جادوگری

انرژی: تصویری، پذیرنده

سیاره: خورشید، ماه

عنصر: آتش، آب

الهه: مادر بزرگ

فلزهای مرتبط: نقره، مس، طلا

قدرتها: حفاظت، شفادهی، قدرت، افزایش شیردهی

کریستال کوارتز به تعداد 5، 7 ، 11، 13 یا 21 بعنوان یک تقویت کننده در آیین جادوگری استفاده می شود، قدرتمندترین سنگ جادوگری است و قدرت کهربا و جت را نیز افزایش می دهد، در واقع  کاری نیست که کریستال کوارتز قادر به انجامش نباشد.

ارتباط با چاکرا

کریستال کوارتز برخلاف کوارتزهای رنگی با چاکرای هفتم یا چاکرای تاجی در ارتباط است اما روی همه چاکراها تأثیر روشنگرانه ای دارد، انرژی و نیز قدرت هاله را افزایش می دهد. ترکیب خوبی با دیگر سنگها به منظور باز کردن همه چاکراها برای ایجاد آرامش می باشد.  همچنین انرژی غالبی که بعضی سنگها در حین مدیتیشن ساطع می کنند را معتدل می کند که در نتیجه فضای مدیتیشن موزونی ایجاد می شود.

کوارتز شفاف با چاکرای تاجی در ارتباط است اما همه چاکراها را متعادل و  فعال می کند. انواع قدرتمند کوارتز شفاف، چاکرای تاجی بین فردی را برای  مدیتیشن، ارسال و دریافت راهنمایی فعال می کند.

کریستال کوارتز، بی  رنگ است و با نامهای کوارتز شفاف، راک کوارتز و راک کریستال نیز معروف است.  در روزگاران قدیم مردم معتقد بودند که کریستال کوارتز شکلی از یخ فشرده  است، کریستال به معنی “منجمد” است. بهترین نوع کریستال کوارتز وضوح و  درخشندگی آب زلال را دارد. اگر چه کریستال کوارتز در بیشتر نقاط یافت می  شود اما یافتن قطعات بزرگ بدون ناخالصی مشکل است و به همین دلیل است که  امروزه گویهای کریستالی از شیشه ساخته می شوند.  کریستال کوارتز در درمان،  مدیتیشن، رشد معنوی و آگاهی حقیقی بسیار مفید است.

منبع : DANAGEM