topbar
منو

سنگ های سال تولد خوک

سنگ سال تولد، متولدین خوک

مشخصات کلی متولدین سال خوک

خوک: تپلی محبوب

خوک جنگ جویی جوانمرد، بلند همت، دلیر و آشنا به آداب و رسوم، یاور و مهربان، ‌سخت گیر نسبت به اشتباهات و پرچمدار همیشگی خلوص نیت است که بلند همتیش سرانجام ناگواری برایش رقم می زند. می توانید به او اطمینان کنید، چرا که هیچ گاه از اعتماد شما سو ء استفاده نخواهد کرد. او ساده، بی ریا و اطمینان بخش است و اگر به او ستم کنید، بی پناه، بی دفاع و کمی ساده لوح است.

در حقیقت خوک اجازه می دهد به آسانی فریبش دهند، اشتباهات خود را با متانت می پذیرد و نسبت به اشتابهات دیگران صبور و بردبار است. او همیشه از بهترین های ورزش است. اما هرگز نمی تواند رقابت جو باشد. انصاف خوک به او اجازه نمی دهد که خود را برتر از دیگران بداند. او همواره از خود می پرسد که آیا در کارهایش صداقت لازم را داشته یا خیر.

خوک به گونه ای باور نکردنی صادق و بی ریاست تا جایی که گاهی ممکن است به خود صدمه بزند. او در برابر بد قولی و بد ذاتی دیگران نمی تواند کاری بکند. به ندرت دروغ می گوید و آن هم در مواردی است که می خواهد خود را از خطر برهاند.

خوک با هوش است، اما در مورد مسائل مالی کند ذهن است و ناشیانه عمل می کند. او در برابر دورویان و فریب کاران عاجز است و خود را به چهار میخ می کشد تا اعمالش را توجیه کند.

خوک فروشنده درستکاری است که به سختی تن به ساخت و پاخت می دهد. او با اعتقادی آهنین، گفته های دیگران را بی هیچ پرسشی می پذیرد، اما در قبولاندن حرف خود به دیگران دچار مشکل است.

خوک دوست و شریکی بی همتاست. او معمولا کم حرف است، ولی اگر تصمیم به حرف زدن بگیرد، هیچ چیز نمی تواند مانع او شود و آن قدر پرچانگی می کند تا همه شنوندگان را خسته و هلاک کند.

خوک نیز همچون میمون با هوش و تشنه دانش است. او علاقه زیادی به مطالعه دارد و هر چه را که جلوی دستش باشد، می خواند. خوک، با معلومات به نظر می رسد، اما در حقیقت، بخش عمده معلومات او سطحی است. اگر او را بیازمایید، خواهید دید که طبل تو خالی است.

سنگ های سال تولد خوک

هولیت (Howlite)

هولیت (Howlite) ( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  ) هولیت سنگ آرامش ، الهام و

ادامه مطلب »

لابرادوریت (Labradorite)

لابرادوریت (Labradorite) ( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  ) لابرادوریت سنگ دگرگونی طبق یک افسانه

ادامه مطلب »

سلنایت (Selenite)

سلنایت (Selenite) ( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  ) سلنایت سلنایت که به “ساتین اسپار”

ادامه مطلب »

فیروزه (Turquoise)

فیروزه (Turquoise) ( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  ) فیروزه این سنگ با تغییر رنگ،

ادامه مطلب »

سان استون (SunStone)

سان استون (SunStone) ( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  ) سان استون (حجرالشمس) سنگ خورشید

ادامه مطلب »

اولین دیدگاه را ثبت کنید

متن دیدگاه*

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

کالا هایی که دیده اید !
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
دانا گوهر
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانا گوهر