topbar
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

واسونیت (Vasonite)

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

واسونیت (Vasonite)

( هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام DANAGEM حرام و ممنوع است  )

واسونیت

واسونیت باعث رشد توانایی در بیان مسایل درونی و تعهد در رابطه میشود . این سنگ مستعد به از بین بردن افکار منفی از روح عاطفی و فکری برای رسیدن به یک زندگی آرام و بدون مشکل است .رنگهای باورنکردنی این سنگ برای رهایی از خشم و ترس ناشی از افسردگی که باعث تنش روحی میشود استفاده میشود. علاوه بر این ارتعاشات قوی این سنگ باعث احساس امنیت و همچنین قدرت جسارت میشود . روح و فکر را قادر میسازد تا وضعیت را درک کند و افکار مزاحم ذهن را حذف میکند . از انرژیهای شگفت انگیز این جواهر جذاب میتوان به ثبات احساسات اشاره کرد .

سنگ سرشار از انرژی واسونیت علاوه بر خلاقیت بر قابلیتهای بصری نیز تاثیر میگذارد . یکی از انرژیهای شگفت انگیز این سنگ اینست که بینش را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن بیدار میکند. که این باعث حفظ تعادل میشود . این سنگ تفکر تحلیلی و توانایی حل مسئله را تحریک میکند . سنگ با شماره ارتعاشی 4 بدن فیزیکی و احساسی و فکر را بهبود میبخشد . هنگامیکه در مورد سلامت فیزیکی صحبت میشود مسایل مربوط به اختلالات ویروسی و عفونتها مد نظر است .

از ویژگیهای شفادهندگی این سنگ جذاب اینکه میتواند از طریق شفادهندگی معنوی باعث درمان وضعیت استخوانها شود . بازتاب آن به عنوان یک جواهر پر انرژی باعث رشد معنوی و رشد روحانی میشود .

رزونانس این سنگ جذاب روح را برای پیدا کردن شایستگیها به دنیای درون و شناخت خود واقعی ترغیب میکند . انرژیهای این سنگ برای ریشه کن کردن اندیشه ها و احساساتی که مانع پیمودن سفر معنوی و شادمانیست میشود .

در تاریخ باستان از گردنبند محافظ و شفابخش واسونیت برای محافظت از آگاهیهای قلب استفاده میشد

نیروهای رنگ سبز واسونیت عزت نفس را از طریق ریشه کن کردن ترس از قلب و عقل بازسازی میکند

از تواناییهای دیگر این سنگ جذاب اینکه پیوندی بین روح معنوی با خود برتر ایجاد میکند

واسونیت قلب و ضمیر ناخودآگاه را با محیط بیرون سازگار میکند و روح را با قلمرو بالاتر پیوند میدهد. و روند اتصال با انرژیهای زمین را راحت تر میکند .رنگ سبز این سنگ احساس محدودیت در صور خیال را ایجاد میکند .علاوه براین خشم و ترس ناشی از منفی بودن را برطرف کرده و باعث ایجاد انگیزه برای کشف چیزهای جدید در زندگی میشود .در طول سالها و دوره ها خواص شفادهندگی واسونیت زیبایی و همچنین خواص جادویی آن به اثبات رسیده است .هنگامیکه به عصر سنگ نگاه می اندازیم مردان و زنانی جواهرات گرانبها و جذاب مانند واسونیت را استفاده میکردند . واسونیت نتنها زیبایی را چند برابر میکند بلکه روح را در برابر همه آسیبها محافظت میکند . در تاریخ سنگ مردم از واسونیت برای شفا و سلامت جسمانی و همچنین چشم انداز آینده و پیشگویی استفاده میکردند . واسونیت انرژیهای منفی را از فضا پاک میکند و زمینه را برای جذب انرژیهای سازنده و ثروت و زندگی آرام فراهم میکند .علاوه براین تواناییهای بصری روح را تقویت میکند و اعتماد به نفس و تواناییهای ذهنی را برای آوردن فراوانی و همچنین جذب عشق افزایش میدهد .

سنگ شگفت انگیز واسونیت که در ابتدا در مناطقی از هند یافت شده است برای بهبود مهارتهای مراقبه استفاده میشد . اغلب به عنوان ….. شناخته شده است .گرفتگی چاکراها را از بین میبرد و جریان آزاد انرژی را به منظور افزایش فکر و عاطفه ارتقا میدهد

خشم و ترس و تنشهای احساسی و روانی و زندگی نا آرام روح را از بین میبرد . واسونیت دارای قدرتیست که چاکراهای قلب را به قلمرو معنوی متصل میکند تا به وضوح از خود واقعی بالاتر رود . در زمین فیزیکی انرژیهای سنگ باعث تقویت دندانها و استخوان میشود .این سنگ در جذب مواد مغذی کمک کرده و غذا رسانی به پوست را بهبود میبخشد .

شفا دهنده فیزیکی

سنگ شگفت انگیز واسونیت شفادهنده روح و جسم است که متفاوت از درمانهای دارویی عمل میکند .باعث تقویت مینای دندان شده و عمل هضم را آسان میکند . و مواد مغذی آسانتر به مصرف بدن درمی آیند .نکته برجسته این سنگ اینکه بدن را به طور کامل از بیماری حفظ میکند و کمک میکند بدن زندگی سالمی داشته باشد .در یک جامعه مدرن بهترین سنگ آنست که در برابر آلاینده های محیط زیست سپر محافظی در اطراف بدن ایجاد کند .سنگ واسونیت به عنوان یک ماده معدنی غنی از کلسیم و منیزیم و آهن کمک میکند بدن تصفیه شود و هاله اطراف بدن را از آلودگیها پاک میکند.انرژیهای این سنگ به بهبود حس بویایی کمک میکند . واسونیت اثر معجزه آسایی در روح وروان دارد و رووح را از ترس و غم و اندوه دور میکند . انرژیهای منفی را ازروح میزداید و باعث تعادل در زندگی میشود . علاوه بر این اختلالات ویروسی و عفونتهای باکتریایی را درمان میکند .

سنگ ماه تولد واسونیت کمک میکند با نادیده گرفتن احساسات خوب وبد ضمیر ناخودآگاه خواسته ها ی پنهانی قلب درک شود .

شفادهنده معنوی
وقتی در مورد معنویت صحبت میکنیم واسونیت باعث رشد روحانیت روح میشود . واسونیت کمک میکند معنای واقعی معنویت را درک کنید و اجازه میدهد روح بالاتر برود .علاوه بر این انرژیهای سنگ کمک میکند تا در مسیر صحیح و حقیقت قدم بگذارید تا آینده پربارتری را رقم بزنید .

شفا و تعادل چاکراها

واسونیت به خوبی در تمام چاکراها تاثیر میگذارد . و باعث حفظ تعادل در چاکراها میشود . نوع زیتونی این سنگ چاکراهای قلب رو تحت تاثیر قرار میدهد. و باعث حفظ تعادل در زندگی میشود . این سنگ بر انرژیهای مسدود شده چاکرای قلب ریشه دوانده و روح را در یک امید تازه از عشق به زندگی میبرد .این همان چیزیست که موجب هماهنگی روح و فکر میشود و روح را به سمت یک زندگی بینظیر هدایت میکند .

واسونیت در کجا یافت میشود
واسونیت به عنوان یک سنگ بزرگ با نیروهای عجیب باعث ایجاد حس قهرمانی همراه با جرأت میشود .باعث شادی روح میشود و هاله درون را برای دستیابی به رشد معنوی تحریک میکند . انرژیهای این سنگ ذهن و فکر را با نیروهای کیهانی اتصال میدهند تا روح خود بالاتر را بشناسد . این سنگ بینظیر باعث هماهنگی کل چاکراهای بدن میشود. و روح را به سمت هدف واقعی روحانیت سوق میدهد . در آثار باستانی واسونیت به عنوان یک جواهر شفادهنده شناخته میشده زیرا دارای انرژی kwanyin است . kwanyin به عنوان الهه بیداری و رحمت و محبت شناخته میشود . علاوه بر این تصدیق میکند انرژی شفای جهانی را به ارمغان می آورد و مومنان خود را درمان میکند . این سنگ خاص روح را با عناصر زمین پیوند داده و با باعث ایجاد قدرت شخصی و یکپارچگی میشود . وهمچنین با ایجاد حس امنیت در درون و تمرکز بر آگاهی قلب باعث نو آوری و خلاقیت میشود .انرژی پرجنب و جوش سنگ باعث افزایش عزت نفس همراه با قدردانی و هماهنگی روح با اراده الهی میشود . درخشش های فوق العاده سنگ خلاقیت همراه با شهود به ارمغان میاورد .واین انرژیهای عظیم این امکان را فراهم میکند که تمام چاکراهاو انرژیها با قلب هماهنگ شود تا زیباییهای زندگی و لحظات مهیج را درک کند . بنظر میرسد که رنگهای درخشان سنگ باعث رضایت درونی برای پذیرفتن تغییرات و پیچ و تابهای زندگی میشود .رنگ سبز تیره این جادوگر جذاب سبب خنثی شدن تلفات انرژی میشود و صلح و مهربانی قلب را فراهم میاورد.علاوه بر این، واسونیت در خدمت روح برای پیدا کردن مسیر واقعی و حکمت خرد در شرایط فعلی زندگی موثر است ..

سنگهای سبز قیمتی رنگارنگ و نادر واسونیت یک گوهر مشهور است که نتنها روان را بهبود میبخشد بلکه از انحطاط جهان نیز محافظت میکند . واسونیت اولین بار در آتشفشانهای ایتالیا کشف شد و. کوهی از آن آتشفشانشناخته شد به نام vesuvius به عنوان یک معدن تهیه سنگ استفاده میشد . این سنگ چاکراهارا هماهنگ میکند و باعث اطمینان روح فکری و عاطفی میشود .این سنگ ترکیبی از مواد معدنی است که در یونان باستان به عنوان id okras شناخته میشده است . به طور معمول توسط رومی ها و یونانی ها استفاده دمیشود. و نام جایگزین آن idocrase است که ترکیبی از انواع مختلف مواد معدنی مثل کالاکیت. دیوپساید و میکا و همچنین گارنت و اپیدات. ولسونیت میباشد .

از کلمه شفابخش به جای شفا دهنده استفاده شود .

واسونیت نتنها زیبایی را چند برابر میکند بلکه از روح در برابر آسیبها محافظت میکند . در گذشته مردم از انرژی واسونیت برای شفا استفاده میکردند .این سنگ علاوه بر قابلیتهای بصری بر خلاقیت هم تاثیر میگذارد .این سنگ کمک میکند احساسات پنهان را به راحتی بیان کرد .انرژی های بسیار تاثیرگذار این سنگ.باعث میشود تا روح قلب را پیروی کند و به آرزوها و آرمانها واقعیت بخشد .واسونیت به زوجها برای افزایش عشق در زندگی زناشویی و همچنین بدست آوردن ثروت تاثیر شگفت انگیزی دارد .انرژیهای بازتابی این جواهر جذاب روح را در تجربه احساسات و نیازهای جسمی مانند جنسیت تعادل میخشد . واسونیت علاوه بر قابلیتهای ذاتی قوه خلاقیت را هم تحت تاثیر قرار میدهد . انرژی های ظریف این سنگ بینش را برای انتخاب بهترین گزینه در تحولات زندگی بیدار میکند .

ویژگیهای متافیزیکی
واسونیت زیتونی سنگی قیمتی به رنگ سبز یا زرد دارای ساختار کریستالی _منشوری مربعی است . تقارن سنگ به عنوان مقطع مربعی شناخته میشود .این سنگ معدن منحصر به فرد ترکیبی از چهار سیلیکات آبی به نامهای کلسیم و منیزیم و آهن و در نهایت آلومینیوم. میباشد . واسونیت در رده سیلیکاتها دسته بندی میشود بدین ترتیب بیشتر این گونه ها منشوری ضخیم با سطح موازی موازی است . نیروهای رنگ سبز با از بین بردن ترس در عقل و قلب باعث ایجاد شجاعت و قوت قلب میشود . شکل طبیعی کریستالی این گرانسنگ ستونی است و وزن مخصوص آن در محدوده 3.32 و 3.43 میباشد.

منبع : DANAGEM

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
کالا هایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
دانا گوهر
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
دانا گوهر